-

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو یکی از نکات مهم و اصلی برای کسب و کار های اینترنتی است. سئو ارزان و یا سئو کم هزینه اغلب مربوط به کلمات کلیدی که جستجو ی پایین و یا کسب و کار هایی که رقابت کمی دارند می شود که به بررسی کلمات کلیدی و سایت جهت برآورد هزینه نیاز می باشد.

اگر با اصول سئو آشنایی ندارید، سئو ارزان به سایت و سرور شما می تواند آسیب های جدی وارد نمایدو گوگل بیشتر فعالیت های سئو ارزان ا به عنوان اسپم تشخیص می دهد و سایت و سروری که به سایت خدمات داده است را جریمه و گاهی به طور کامل از نتایج موتورهای جستجو حذف می نماید. در صورتی که شما از سئو ارزان استفاده کنید و گوگل سایت شما را مخرب تشخیص دهد به وب سایت شما دیگر اجازه بازگشت نخواهد داد تنها در صورتی ممکن است به آن ها اجازه بازگشت دهد که گوگل تشخیص دهد در اثر نا آگاهی از روش های اسپم استفاده شده است. توجه داشته باشید سئو ارزان اغلب بر تکنیک های اسپم تکیه می کند زیرا این روش های اسپم سایت را به سرعت به صفحه اول گوگل می برد. اما مشکل اصلی در سئو ارزان این ا مشخص می شود که این رتبه و نتایج همیشگی نیست و سایت بعد از سه تا هشت ماه که در رتبه های بالا بوده است به طور کلی از نتایج جستجو پاک می شود و یا رتبه بسیاری بدی دریافت می نماید. در این صورت هیچ فعالیتی نمی تواند جایگاه آن سایت را بازگرداند. مگر آن که کسی که از خدمات سئو ارزان بهره گرفته است خیل خوش شانس باشد و بعد از حذف کلیه لینک های اسپم سایت و سئو دوباره از پایه با روش های اصولی پس از مدت خیلی طولانی سایت دوباره به نتایج جستجو بازگردد البته همان طور که گفتیم گوگل به اغلب سایت ها چنان امکانیرا نمی دهد. از روش های سئو ارزان می توان به فرستادنن ایمیل گروهی برای کاربران نامرتبط برای دریفت کلیک، ایجاد لینک در وب سایت های نامربوط و ... اشاره کرد که علاوه بر این که به خود سایت صدمه وارد می کند می تواند تمام سایت هایی که روی سرور هستند را تحت تاثیر قرار دهد.





:: موضوعات مرتبط :
تاريخ : سه شنبه 6 آذر 1397 | 16:48 | نویسنده : رضا راد |

در سئو، عملکرد و کارکرد سایت براساس استاندارد های موتور های جستجو بهبود می یابد. در اصل سئو مجموعه ای از کار ها می باشد که برای بهبود عملکرد وب سایت صورت می گیرد. اغلب افرادی که سایت خود را سئو می کنند اولین موضوعی که به آن فکر می کنند استفاده از اصول سئو می باشد، زیرا گوگل در بین موتورهای جستجو از بیشترین محبوبیت برخوردار است. از همین رو آمدن به صفحه اول گوگل یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان وب سایت می باشد. اما این امر به راحتی امکان پذیر نیست ،زیرا گوگل بیش از 200معیار برای رتبه بندی دارد و در صورتی می تواند در صفحات اول گوگل قرار گرفت که با فرآیند سئو وب سایت خود را با این معیار ها منطبق کنید. علاه بر این موتورهای جستجو دائم در حال تغییر معیار های خود می باشند بنابراین در وب سایت خود را برای فرآیند سئو باید به دست متخصصانی بسپارید که از آخرین معیار ها و اصول موتورهای جستجو آگاه باشند. بسیاری از افراد که قصد دارند سایت خود را سئو کنند بعد از گذشت زمان اندکی و نتیجه نگرفتن نا امید می شوند و فرآیند سئو را رها می کنند. اما به این نکته توجه داشته باشید که سئو یک پروسه طولانی و زمان بر است و نمی توان در زمان کوتاهی به نتیجه رسید. بنابراین فرآیند سئو مستلزم چند ماه تلاش و صبر می باشد.

سئو کلاه سفید: چنانچه اطلاعات اندکی در زمینه هک و امنیت داشته باشید حتما اصطلاح هکر کلاه سفید به گوشتان خورده است. سئو کلاه سفید نیز تقریبا به همین معناست. یعنی بدون راه کار ها و روش های نادرست و رعایت دقیق قوانین سئو این کار را انجام دهید.

سئو کلاه سیاه: همواره در مقابل روش ها و سیاست های درست ، راه کار های اشتباه و غیر اخلاقی نیز وجود دارد. موتورهای جستجو نسبت به یک سری روش ها حساس می باشد و نسبت به آن ها به سرعت واکنش نشان می دهد. این روش ها را سئو کلاه سیاه می نامند.هرچند این روش سرعت پیشرفت و قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل را زیاد می کند ولی بعد از مدت اندکی موتورهای جستجو متوجه می شوند و آن وب سایت را جریمه و در لیست سیاه خود قرار می دهند که این امر برای آینده وب سایت جبران ناپذیر است.

سئو موضوع بسیار گسترده ای است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما آن ها را به طور کامل مطالعه نمایید.





:: موضوعات مرتبط :
تاريخ : سه شنبه 6 آذر 1397 | 16:48 | نویسنده : رضا راد |

سئو همانطور که از اسمش پیداست مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. سئو یک فرآیند زمان بر و یک دانش گسترده است که دائم در حال تغییر می باشد. سئو سایت شما را برای موتورهای جستجو می شناسانند تا آنها وب سایت شما را در صفحات اول خود به نمایش در بیاورند.

85% موتورهای جستجو از بازدید واقعی و طبیعی وب سایت شما تشکیل شده است و می تواند فواید زیر را برای شما به دنبال داشته باشد:

شما به کمک سئو می توانید بازدید بیشتری برای سایت خود ایجاد کنید.

شما با کمک سئو می توانید با استفاده از آمار و بازدید بالا توسط تبلیغ، پول زیادی را بدست آورید.

سئو به شما کمک می کند تا برای خود و وب سایت خود شهرت و اعتبار کسب کنید.

شما به کمک سئو می توانید وب سایت خود را با موتورهای جستجو دوست کنید.

شما به کمک سئو می توانید تجارت الکترونیکی خود را رونق ببخشید.

انواع سئو

سئو کلاه سفید:

سئوی کلاه سفید بهترین و پر کاربردترین نوع بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد که توسط مدیران وب سایت ها استفاده می شود. سئو تنها از این نوع مفید می باشد زیرا استفاده از این روش نه تنها به وب سایت ضربه نمی زند بلکه روشی کاملا درست و استاندارد برای موتورهای جستجو می باشد و همواره مورد تایید موتورهای جستجو هستند.

سئو کلاه سیاه:

سئو کلاه سیاه نوعی از سئو سایت برای موتورهای جستجو می باشد که با فریب و تخلف در قوانین گوگل، وب سایتی را که برای کاربران مفید نیست را با موتورهای جستجو دوست می کنند و سعی می کنند بازدید بیشتری را بدست آورند. شما نباید هرگز به سمت این نوع سئو بروید زیرا موتورهای جستجو دائم تلاش می کنند وب سایت هایی که از این نوع هستند را شناسایی و جریمه کنند. گوگل این سایت ها را در لیست سیاه خود قرار می دهد.

سئو کلاه خاکستری:

اگر از روش سئو کلاه سفید استفاده کنید در کلمات کلیدی رقابتی زمان زیادی باید صرف کنید تا به نتیجه برسید. استفاده از روش کلاه سیاه نیز هم وب سایت شما را به خطر می اندازد و هم موجب می شود شما با پنالتی رو به رو شوید. با این اوصاف برخی از متخصصان سئو ار روش سئو کلاه خاکستری استفاده می کنند. این روش در واقع ترکیبی از دو روش سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه می باشد که متخصصان سعی می کنند با این روش کاری کنند که گوگل متوجه تخلف آن ا نشود. این روش نیز ریسک بالایی دارد بنابراین توصیه نمی شود.

مراحل سئو سایت چیست؟

تحلیل مخاطب و تحلیل رقبا

برنامه ریزی و هدف گذاری

انتخاب کلمات کلیدی

تولید محتوای مرتبط و هدفمند

انتشار مطالب و لینک سازی

تحلیل و اندازه گیری نتایج بدست آمده

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو به وب سایت ما مراجعه نمایید.





:: موضوعات مرتبط :
تاريخ : چهارشنبه 30 آبان 1397 | 13:35 | نویسنده : رضا راد |

کمک گرفتن از بک لینک خوب است یا نه؟

بک لینک چیزی است که اغلب کاربران با نگرانی به آن به فکر می کنند. برخی از افراد از بک لینک با نام بد یاد می کنند ولی باید بدانید که بک لینک یکی از ضروریات در پروسه سئو سایت می باشد و بدون تولید و درج بک لینک فرآیند سئو سایت امکان پذیر نیست. بک لینک های همیشگی و معتبر می تواند اعتبار سایت را بسیار بالا ببرد.

نقش بک لینک در سئو سایت

بک لینک یک قسمت جدانشدنی از سئو می باشد زیرا گوگل در صورتی لینک شما را در نتایج جستجو و در رنکینگ بالا نشان می دهد که وب سایت شما دامنه بالایی داشته باشد و معتبر باشد، این اعتبار باید از لینک هایی که در سایت های دیگر قرار گرفته است دریافت نمود. به بیان ساده تر هرچه شما بیشتر در وب سایت های دیگر لینک خود را قرار دهید سایت های بیشتری در رابطه با کلمه کلیدی شما صحبت می کنند و همین امر اعبار سایت شما را افزایش می دهد.

همان طور که بیان کردیم بک لینک ها نقش اعتبار دهند را به سایت شما دارند. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و قرار دادن لینک خود به نوعی هدایت ترافیک به سمت وب سایت خود می باشد. بک لینک هایی که به طور دائم در سایت های دیگر قرار می گیرند تاثیر شگفتی در سایت شما خواهد داشت. البته روال کاری و ریتمی که برای بک لینک گذاشتن قرار می دهید نیز بسیار با اهمیت است زیرا پروسه کاری شما در خصوص بک لینک به وسیله ی گوگل آنالیز و بررسی می شود.

علت به کار بردن بک لینک

گوگل در صورتی می تواند سایت شما را در رنکینگ بالا قرار دهد که تراس بالایی دریافت کند و این اعتبار تنها از بک لینک هایی می تواند دریافت شود که از وب سایت های معتبر ایجاد شده اند و هر چه این اعتبار بیشتر باشد تراس بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد. از طرفی بک لینک های غیر طبیعی و موقت اعتبار وب سایت شما را پایین می آورد.

جهت اطلاع بیشتر در رابطه با بک لینک و تکنیک های موجود برای دریافت بک لینک های مفید که موجب افزایش رتبه وب سایت شوند به وب سایت ما مراجعه نمایید.





:: موضوعات مرتبط :
تاريخ : چهارشنبه 30 آبان 1397 | 13:35 | نویسنده : رضا راد |

با گسترش سئو یا همان موتورهای جستجو در میان کسب و کارهای امروزه، اغلب شرکت ها اقدام به استخدام مشاور سئو می نمایند و یا از مشاوره سئو یک متخصص از یک شرکت دیگر بهره می برند. این امر موجب می شود سرعت رشد و پیشرفت وب سایت شما بسیار افزایش یابد. شما با بهره بردن از مشاوره سئو می توانید از آسیب ها و خطر های احتمالی که پیش روی وب سایت شما می باشد جلوگیری کنید.

با بهره گیری از مشاوره سئو چه امکاناتی برای شما مهیا می شود:

· بررسی محتوا یا ساختار سایت شما

· مشاوره فنی در رابطه با توسعه وب سایت

· جاوا اسکریپت

· توسعه محتوا

· مدیریت کمپین های توسعه کسب و کار آنلاین

· تحقیق برای کلید واژه مناسب

· آموزش سئو

· تحقیق در بازار های خاص و جغرافیایی

توجه داشته باشید صفحه نتایج جستجوی گوگل شامل نتایج جستجوی طبیعی می باشد که معمولا هزینه ای برای تبلیغات پرداخت می شود. تبلیغات با گوگل هیچ تاثیری در جایگاه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ندارد. گوگل هیچگاه پولی را برای رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجوی خود قبول نمی کند و هیچ مبلغی برای نمایش در نتایج جستجوی برتر گوگل تعیین نمی شود. این موضوعی ست که در مشاوره سئو باید به شما یاد آوری شود.

شما چه سوالاتی را می توانید برای درخواست مشاوره سئو داشته باشید؟

1. آیا امکان دارد نمونه هایی از پروژه های قبلی خود را به من نشان دهید؟

2. آیا شما بر اساس راهنماهای وب مستر عمل می کنید؟

3. آیا شما خدماتی نظیر بازاریابی آنلاین و یا مشاوره ای جهت تکمیل کسب و کار جستجوی طبیعی خود ارائه می دهید؟

4. شما منتظر چه زمانی و چه نوع از نتیجه هستید؟ چطور می شود موفقیت شما را ارزیابی کرد؟

5. تجربه شما در زمینه کسب و کار من تا چه حدی است؟

6. تجربه شما در کشور و یا شهر من چقدر است؟

7. شما در توسعه و سئو سایت های محلی تجربه دارید؟

8. تکنیک های پیشنهادی شما در سئو چیست؟

9. چه مدت است که شما در حال سئو سازی سایت هستید؟

10. چگونه می توانم دائم از مشاوره سئو شما بهره ببرم و با شما در ارتباط باشم؟

11. آیا شما می توانید تمام تغییرات را که روی سایت من انجام می دهید را اشتراک گذارید؟

12. آیا می توانید در رابطه با فعالیت هایی که انجام می دهید توصیه و استدلال های مفیدی را ارائه دهید؟

با همه این اوصاف چنانچه شما صاحب یک وب سایت هستید باید همواره در کنار خود از مشاوره سئو بهرمند شوید تا سریع تر پیشرفت کنید و دچار اشتباهات احتمالی نشوید.





:: موضوعات مرتبط :
تاريخ : چهارشنبه 30 آبان 1397 | 13:35 | نویسنده : رضا راد |

سئو سایت و تاثیر محتوا در آن

امر تولید محتوا در سئو سایت بسیار مهم است و باید به این موضوع دقت کافی داشته باشید. ممکت است شما دو صفحه در وب سایت خود داشته باشید که به هم شباهت بسیاری دارند و تفاوت آن ها را با کمی تفکر بتوان فهمید این امر باعث می شود موتورهای جستجو نیز دچار مشکل شوند و فکر کنند این دو صفحه کاملا مشابه با هم هستند. اما شما باید به گونه ای عمل کنید که تفاوت صفحات را به خوبی نشان دهد این امر موجب می شود تولید محتوای شما در آینده عمق بیشتری داشته باشد.

سئو سایت

بهینه سازی و سئو سایت در موتورهای جستجو فقط قرار گرفتن در رتبه های بالا و صفحات اولیه موتورهای جستجو نمی باشد بلکه به معنای جذب میزان ترافیکی می باشد که شما از طراحی سایت خود انتظار دارید.

سئو سایت و بهبود رنکینگ

اغلب مردم فکر می کنند در عنوان طراحی سایت باید نام تجاری و یا نام دامنه خود را ذکر کنند. اما این کاملا اشتباه است و عنوان صفحات یکی از راحت ترین راه هایی است که شما می توانید به موتورهای جستجو از دید سئو سایت بگویید که صفحه مورد نظر از طراحی سایت شما در چه زمینه ای است و همچنین صفحات طراحی سایت شما چطور طبقه بندی شده است. اما متاسفانه بسیاری به عنوان صفحات از دید سئو توجهی نمی کنند. شما در فرآیند سئو می توانید با جای دادن مهم ترین کلمات کلیدی در عنوان طراحی سایت خود ازین فرصت نهایت استفاده را کنید. علاوه بر این اگر شما همچنان مایلید عنوان طراحی سایت شما شامل نام شرکت و یا دامین شما باشد میتوانید نام تجاری و یا دامین خود را بعد از کلمات کلیدی و بعد از خط فاصله قرار دهید که این موضوع در سئو بسیار تاثیر گذار است.

فرآیند سئو یک پروسه بسیار پیچیده است که باید به طور کامل به آن پرداخته شود شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب سایت ما مراجعه نمایید.





:: موضوعات مرتبط :
تاريخ : چهارشنبه 23 آبان 1397 | 15:30 | نویسنده : رضا راد |

سئو چیست؟

سئو بی شک یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال می باشد. سئو مخفف Search Engine Optimization می باشد و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. همانطور که از اسم آن معلوم است، سئو، محتوا سازی سایت برای موتور های جستجوگر می باشد تا این موتورها سایت را بهتر بشناسند و با کیفیت بیشتری آن ها را در نتایج جستجو نشان دهند. هدف سئو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است تا کاربران بیشتری را به سایت هدایت کند.

انواع سئو:

سئو داخلی (On Page SEO): اگر خیلی ساده بخواهیم بیان کنیم سئو داخلی مربوط به کارهایی است که می بایست در داخل سایت انجام شود. مانند، کدنویسی در سایت، افزایش سرعت سایت، ایجاد محتوای با کیفیت در سایت و ...

سئو خارجی(Off Page SEO): سئو خارجی مجموعه ای از تکنیک ها است که خارج سایت انجام می شود و تاثیر بسیار زیادی بر رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجوگر می گذارد. برای نمونه فعالیت در شبکه های اجتماعی و ایجاد بک لینک در سئو خارجی صورت می گیرد.

سئو کلاه سفید(White Hat): کلاه سفید به کار بردن شیوه های اصولی و مورد پذیرش موتور های جستجو برای بهبود موقعیت سایت در نتایج جستجو می باشد. در واقع روش های مورد استفاده در کلاه سفید مورد تایید گوگل و بقیه موتورهای جستجو هستند.

سئو کلاه سیاه(Black Hat): سئو کلاه سیاه دقیقا نقطه مقابل سئو کلاه سفید است یعنی در آن شیوه هایی استفاده می شود که از نظر موتورهای جستجو اصلا قابل قبول نیست و گوگل با وب سایت هایی که ازین شیوه استفاده می کنند به شدت برخورد می کند.

سئو کلاه خاکستری(Cray Hat): سئو کلاه خاکستری دقیقا در مرز سئو کلاه سیاه و کلاه سفید قدم بر میدارد و ویژگی های ما بین این ها را دارد.

فاکتور های موثر در نتایج جستجوی گوگل:

عوامل مرتبط با سایت: عواملی مانند معماری سایت، کاربردپسند بودن، امنیت و ... از عواملی هستند که بر سئو تاثیر زیادی دارند.

عوامل مرتبط با دامنه: بعضی از فاکتور های داخلی، مربوط به دامنه می باشند این عوامل نشان دهنده نقش انتخاب دامنه مناسب در سئو می باشند.

عوامل مرتبط با صفحه: در آخر باید تمام فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجو را در صفحات سایت بررسی کرد.





:: موضوعات مرتبط :
تاريخ : سه شنبه 15 آبان 1397 | 16:37 | نویسنده : رضا راد |

سئو چیست؟

سئو بی شک یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال می باشد. سئو مخفف Search Engine Optimization می باشد و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. همانطور که از اسم آن معلوم است، سئو، محتوا سازی سایت برای موتور های جستجوگر می باشد تا این موتورها سایت را بهتر بشناسند و با کیفیت بیشتری آن ها را در نتایج جستجو نشان دهند. هدف سئو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است تا کاربران بیشتری را به سایت هدایت کند.

انواع سئو:

سئو داخلی (On Page SEO): اگر خیلی ساده بخواهیم بیان کنیم سئو داخلی مربوط به کارهایی است که می بایست در داخل سایت انجام شود. مانند، کدنویسی در سایت، افزایش سرعت سایت، ایجاد محتوای با کیفیت در سایت و ...

سئو خارجی(Off Page SEO): سئو خارجی مجموعه ای از تکنیک ها است که خارج سایت انجام می شود و تاثیر بسیار زیادی بر رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجوگر می گذارد. برای نمونه فعالیت در شبکه های اجتماعی و ایجاد بک لینک در سئو خارجی صورت می گیرد.

سئو کلاه سفید(White Hat): کلاه سفید به کار بردن شیوه های اصولی و مورد پذیرش موتور های جستجو برای بهبود موقعیت سایت در نتایج جستجو می باشد. در واقع روش های مورد استفاده در کلاه سفید مورد تایید گوگل و بقیه موتورهای جستجو هستند.

سئو کلاه سیاه(Black Hat): سئو کلاه سیاه دقیقا نقطه مقابل سئو کلاه سفید است یعنی در آن شیوه هایی استفاده می شود که از نظر موتورهای جستجو اصلا قابل قبول نیست و گوگل با وب سایت هایی که ازین شیوه استفاده می کنند به شدت برخورد می کند.

سئو کلاه خاکستری(Cray Hat): سئو کلاه خاکستری دقیقا در مرز سئو کلاه سیاه و کلاه سفید قدم بر میدارد و ویژگی های ما بین این ها را دارد.

فاکتور های موثر در نتایج جستجوی گوگل:

عوامل مرتبط با سایت: عواملی مانند معماری سایت، کاربردپسند بودن، امنیت و ... از عواملی هستند که بر سئو تاثیر زیادی دارند.

عوامل مرتبط با دامنه: بعضی از فاکتور های داخلی، مربوط به دامنه می باشند این عوامل نشان دهنده نقش انتخاب دامنه مناسب در سئو می باشند.

عوامل مرتبط با صفحه: در آخر باید تمام فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجو را در صفحات سایت بررسی کرد.





:: موضوعات مرتبط :
تاريخ : سه شنبه 15 آبان 1397 | 16:37 | نویسنده : رضا راد |

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی یکی از شاخه های بسیار جذاب عکاسی می باشد که عکاس غالبا از محصولات، تولیدات و خدمات افراد یا شرکت ها، عکسبرداری می کند. در عکاسی تبلیغاتی عکاس جزییات و احساسات یک محصول را با کمی اغراق و پردازش های بسیار به کاربر نمایش می دهد و معمولا در فضاهای بسته و یا استادیو انجام می شود. عکاسی صنعتی در کل در ترویج کسب و کار نقش پر رنگی دارد.

هدف عکاسی تبلیغاتی

هدف از عکاسی تبلیغاتی تنها معرفی کالا نیست بلکه تشویق و جذب مشتری برای استفاده از پروداکت و خرید محصول است. در حقیقت عکاسی تبلیغاتی باید مانند یک تیزر تبلیغاتی بتواند بیننده را به خرید کالا تشویق کند. علاوه بر این در عکاسی تبلیغاتی، عکاس باید علاوه بر این که تمام ویژگی های ععکاسی صنعتی را در نظر بگیرد باید بسیار از مولفه های دیگر را نیز بکار ببرد.

عکاسی مد وتبلیغات

در زمینه عکاسی مد وتبلیغات بسیار اهمیت دارد. عکاسی تبلیغاتی نقش مهمی در معرفی کالا و خدمات دارد و یکی از فاکتور های اصلی هر تبلیغات بی شک یک عکس خوب است . علاوه بر این عکاسی مد و تبلیغات نقش زیادی در اقتصاد کشور ها دارد. زمینه عکاسی تبلیغاتی بسیار وسیع است و عکاسانی که در این حیطه کار می کنند معمولا باید از دانش فنی بالایی برخوردار باشند و ابزار های پیشرفته ای به کار ببرند. یک عکاسی تبلیغاتی موفق باید ترکیب سنجیده ای از روانشناسی، جامعه شناسی، هنر و فن باشد.





:: موضوعات مرتبط :
تاريخ : پنجشنبه 10 آبان 1397 | 12:58 | نویسنده : رضا راد |

سئو

سئو مجموعه اقداماتی می باشد که جهت رسیدن به رتبه های بالا در موتور های جستجو انجام می شود. بخشی از این اقدامات بر روی وب سایت و بخشی نیز در بیرون وب سایت انجام می شود. پیاده سازی این اقدامات موجب رسیدن به رتبه های برتر در کلمات کلیدی هدف و بالا بردن تعداد بازدید کننده از موتورهای جستجو می شود.

سئو داخلی

گوگل الزامات مشخصی تعیین کرده است که تمامی وب سایت ها می بایست به آن ها پایبند باشند. در سئو داخلی تلاش بر این است تمامی فعالیت ها مطابق با این استاندارد ها صورت بگیرد. سئو داخلی یعنی تمامی این اقدامات داخل وب سایت انجام شود.

تعیین عنوان مناسب برای صفحات سایت

عنوان صفحه یکی از اصلی ترین پارامتر هایی است که گوگل به آن توجه دارد و تاثیر بسیاری در رتبه بندی صفحات می گذارد زیرا این عنوان است که کاربران با مشاهده ی ان تصمیم میگیرند وارد یک سایت شوند یا نه. در حقیقت مهم ترین جایگاه برای به کاربردن کلمات کلیدی عنوان صفحات می باشند.

تولید محتوا استاندارد وبهینه

یکی دیگر از مهم ترین فاکتور هایی که گوگل هنگام رتبه بندی وب سایت به آن توجه می کند محتوای صفحات هستند. محتوای موجود در صفحات متعدد گوگل در واقع همان چیزی است که با پیاده سازی سئو در معرض دید کاربران قرار می گیرد.به این فرآیند که در سئو انجام می شود تولید محتوا می گویند.

بهینه سازی چگالی کلمات کلید

به کار بردن کلمات کلیدی در متن موجب بالا رفتن رتبه وب سایت می شود اما این دفعات به کار بردن نباید زیاد به حدی زیاد باشد. زیرا گوگل بسیار هوشمندانه عمل می کند و به ارتباط معنایی عبارات مختلف نیز می پردازد و چنانچه به صورت بی رویه از کلمات کلیدی به کار برده شده باشد آن وب سایت را جریمه می کند.

استفاده ی درست از لینک های داخلی در صفحات سایت

لینک داخلی می تواند این امکان را برای یک وب سایت فراهم کند که از قدرت صفحات مهم وب سایت برای رشد صفحات دیگر استفاده کند. لینک داخلی به بهبود رتبه صفحات مختلف کمک بسیاری می کند.

استفاده مناسب از تگ های هدینگ

تگ H1 اصلی ترین تگ هدینگ است که به عنوان اصلی صفحه اضافه می شود و بهتر است در هر صفحه از وب سایت تنها یک بار به کاربرده شود.

استفاده از تصاویر کم حجم و بهینه

بهینه سازی تصاویر یعنی کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت. در سئو بهتر است حجم تصاویر را تا جایی که ممکن است کاهش دهید به صورتی که تاثیر قابل توجهی بر کیفیت تصاویر نگذارد. این امر موجب می شود سرعت لود وب سایت به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

جهت اطلاعات بیشتر و جامع تر در زمینه سئو به وب سایت ما مراجعه فرمایید.





:: موضوعات مرتبط :
تاريخ : پنجشنبه 10 آبان 1397 | 12:10 | نویسنده : رضا راد |